DATA/PERIOADA DESFASURARII ACTIVITATII: 22 MARTIE 2010
NUMAR DE PARTICIPANTI (altii decât echipele verzi): 29 ELEVI ŞI 3 CADRE DIDACTICE
DESCRIERE ACTIVITATE:
Cu ocazia „ZILEI MONDIALE A APEI” a fost organizat un concurs la care au participat 6 echipe alcătuite din cate 4 elevi reprezentând cele 6 clase a X-a. La începutul activităţii fiecare echipă şi-a ales câte un nume.
Probele concursului:
1. 10 întrebări despre apă, rolul apei şi protejarea apei împotriva poluării
2. În funcţie de numărul de răspunsuri corecte fiecare echipă a primit un număr de cuvinte egal cu rasp core şi a trebuit să descopere un proverb despre apă.
3. Fiecare echipă a prezentat un poster sub genericul ”APA ESTE VIAŢĂ”
4. Realizarea unor experimente care arată importanţa apei pentru viaţă
5. Fiecare echipă a prezentat o creaţie artistică proprie „ Apa sursă - de viaţă, sursă de inspiraţie”
6. Fiecare echipă a primit cuvintele dintr-un articol al Legii protecţiei mediului (decembrie 1995 aşezate dezordonat şi au avut ca sarcina de lucru să aranjeze logic cuvintele astfel încăt să obţină respectivul articol al legii
7. Fiecare echipă a completat câte un rebus diferit „APA-MIRACOLUL VIEŢII”
La sfârşitul activităţii au fost premiate echipele cu punctajul cel mai mare.
REZULTATE
Postere
Creaţii artistice
Diplome
CE AM ÎNVĂŢAT:
Să lucrăm în echipă
Importanţa apei pentru viaţă
Să protejăm resursele de apă
Formarea unui comportament ecologic şi evitarea risipei de apă
Legea protecţiei mediului- secţiunea protecţiei apelor şi a ecosistemelor acvatice
NUMAR DE PARTICIPANTI (altii decât echipele verzi): 29 ELEVI ŞI 3 CADRE DIDACTICE
DESCRIERE ACTIVITATE:
Cu ocazia „ZILEI MONDIALE A APEI” a fost organizat un concurs la care au participat 6 echipe alcătuite din cate 4 elevi reprezentând cele 6 clase a X-a. La începutul activităţii fiecare echipă şi-a ales câte un nume.
Probele concursului:
1. 10 întrebări despre apă, rolul apei şi protejarea apei împotriva poluării
2. În funcţie de numărul de răspunsuri corecte fiecare echipă a primit un număr de cuvinte egal cu rasp core şi a trebuit să descopere un proverb despre apă.
3. Fiecare echipă a prezentat un poster sub genericul ”APA ESTE VIAŢĂ”
4. Realizarea unor experimente care arată importanţa apei pentru viaţă
5. Fiecare echipă a prezentat o creaţie artistică proprie „ Apa sursă - de viaţă, sursă de inspiraţie”
6. Fiecare echipă a primit cuvintele dintr-un articol al Legii protecţiei mediului (decembrie 1995 aşezate dezordonat şi au avut ca sarcina de lucru să aranjeze logic cuvintele astfel încăt să obţină respectivul articol al legii
7. Fiecare echipă a completat câte un rebus diferit „APA-MIRACOLUL VIEŢII”
La sfârşitul activităţii au fost premiate echipele cu punctajul cel mai mare.
REZULTATE
Postere
Creaţii artistice
Diplome
CE AM ÎNVĂŢAT:
Să lucrăm în echipă
Importanţa apei pentru viaţă
Să protejăm resursele de apă
Formarea unui comportament ecologic şi evitarea risipei de apă
Legea protecţiei mediului- secţiunea protecţiei apelor şi a ecosistemelor acvatice
super lucrari
RăspundețiȘtergere